Ya bebeğime şu su geçirmez havlu önlüklerden kullanıyordum hiçbir şey olmuyordu 5 aylık oldu hareketlenmeye başladı biraz da kilo aldı hemen gıdısı tahriş olmuş minik kabarcıklar var böyle üst üste üst üste birsürü boynunda. Ciğer gibi kırmızı olmuş yavrumun boynu 🥺 önlüğün değdiği her yer öyle olmuş bide kilodan birbirine değiyor oraları hep. Sırf rahatsız olmasın diye her gün yıkayıp krem sürüyordum tüm vücuduna bebek yağı vs sürüyordum ama yine kaçınılmaz son demek ki 🥺 cok fena olmuş kızımın boynu çok üzüldüm içim sızlıyor gördükçe… ağlayasım var yeminle şimdi dicsksiniz bu mu derdin alt tarafı pişik olmuş milletin ne dertleri var diye ama napim benim de derdim bu 🥺