Seda0651 Atagimizin bitmesine 8 gün var fakat günden güne daha da kötü oluyor . Emme yok uyuma yok susma yok . 24 saat ağlıyor resmen . Çok çok erken başlamıştı zaten kolik bir bebekti artık delirdim ama bitecek gibi de değil
Alyaprenses Seda0651 dediklerinizin benzerlerini yaşadık geçti çok şükür ama kabus gibiydi meraklanmayın bir anda bitiyor ve bebeğinizdeki değişime inanamaywcaksınız
ZBAli Bizde bugün 4 aylık olduk korkttum siz böyle diyince benim oğlumda kolik bı ara gaz sancısı azaldı rota virüsü aşısını yaptıktan snr kabusa döndü yeniden ağlama gece saat başı emme Dr diş de çıkartıyor dedi reflü de var şimdi de atak korktum🥺
ZBAli Seda0651 Biz sünnet yaptık snr 2. Ay aşısını vurduk iyi oldu hiç bı şey yapmadan beşiğinde uyudu meme reddi yaşıyorduk ama öncesi ve 3 aylık olunca canlı aşı olduğundan anlamadım 2 gün snr kıyamet koptu evde halen de öyle çok zor yorgunum kelimesi dilimde hep🥺
Yica Seda0651 valla 35 gün sürdü. 5 aya yakın bitti sonra çocuğum lokum oldu uykuları düzene girdi filan. Şu an 6. Ataktayiz gene bozuldu bakalım bundan sonra ne olacak
Seda0651 929621 bizim 3 ay 10 günlükken falan basladi aslında 4 ay 15 günde bitiyor diye gösteriyor ama