Havvakck bizim gece beslememiz de var malesef hemde çok sık uyanıyor gece 9da yatıyor yatmadan muhallebi yediriyorum 2 gibi kalkıyor 150 cc içiyor 6 ya kadar hiç kalkmıyor 6 da 100cc içer hep sonra 8 de kahvaltı 9 buck gibi uyur sonra yoğurt yediirim öğlen çorba akşam üzeri meyve püresi falan sonra formül süt falan 😆 bizimki pek süt içmek istemiyor bir aydır ama zaten ek gıdayi güzel yediği için çok takılmiyorum🙂