Merhaba. Bebeğim 4buçuk aylık yaklaşık 1 haftadır yoğun olarak kucağımda emerken y da tam uykuya dalacakken oturmaya, doğrulmaya çalışıyor. Ve sonra asla uyku falan kalmıyor. Bayağıdır oturma isteği de çok fazla zaten. Oturmayı keşfettiği için mi böyle tekrar tekrar yapıyor? Sizde oldu mu? Ne kadar sürdü? Uykuları çok bölünüyor çünkü