Arkadaslar sütüm o kadar azlamış ki bebegim daha 3,5 aylık . Sagıyorum bir tatlı kaşıgı kadar ancak çıkıyor bebeğim bu ay sadece 300 gr almış normalde en az 600 gr alması lazımmış bestlak damla iyi geliyo dediler aldım ama hiçbir işe yaramadı napmam lazım ya