ismimuamma Defalarca sorguladım. Ben mi yapamıyorum ? Neyi yanlış yapıyorum ? Allahım niye böyle oluyor ? Sadece benim başıma mı geliyor….
Daha da arttırabiliriz bunu
Canım evet hepimiz anneyiz ama ilk olarak insanız. Duygularımız var , mükemmel değiliz , olmak İçin de çabalamamak lazım. Her şey geçiyor düzeliyor önemli olan araştırıp , nerede yanlış yaptığımızı buluş çözüm aramak 🌸🌸