yaramaz_bocegim geçmiş olsun🌸 evet 6.hastalık gibi duruyor, oğlum da olmuştu 3-4 gün yüksek ateş arkasından döküntü olmuştu ama iyi bir şey var ki döküntü iyileşmeye başladığını gösteriyor yani ateş geçtiği için o kısım daha kolay geçiyor zaten birkaç güne onlar da geçer bir şeyi kalmaz 🙏🏻🙏🏻