hazalonal bebeğim 2 aylık emmediği zaman maksimum 1 saat duruyor oda zar zor , sürekli emmek istiyor bebeklerinizi nasıl oyalıyorsunuz napıyorsunuz durmaları için aktivite vs yardımcı olabilirmisiniz
marbling10 hazalonal aynı durum bende de var 56 günlüğüz. Sürekli emmek istiyor, meme verdiğimde de sık sık emdiği için süt az gelince ağlıyor. Eşim de aç diye mama verdiriyor
Gececekbugunler hazalonal 2 aylık bebek daha doğduğunun bile farkında değil. Emmek bildiği ve yaşadığını hissettiği tek yer. Emmezse onun için hiçlik hissi oluyor ki bu da korkutucu. Düşünsenize bir sabah gözünüzü bir açıyorsunuz dünyanın bi ucunda dilini bilmediğiniz yemeğini suyunu yolunu yerini bilmediğiniz bir yerdesiniz. Biri gelip ama size her istediğinizde ekler uzatıyor. Yemek veriyor. Korktuğunuzda ya da ısınmak istediğinizde Ya da canınız sıkıldığında ya da eski evinizi özlediğinizde sizi sarıyor Yemek veriyor okşuyor konuşuyor. Üstelik bu kişi eski evinizden biri. Sizde sürekli o kişiyi görmek istemez misiniz? Onu göremediğinizde onunla olamadığımızda korkup yalnız hissetmez misiniz? Aynı şey. Bildiği kişiye sığınıyor bebek. Bildiği tek aktivite de emmek olduğu için onu yapıyor. Zor ama sabır. Geçecek. Destek olun bebeğinize. Zamanla zaten azalacak.
Cennet-Eserr hazalonal benimki de öyleydi 3 aya kadar…. Sadece fön sesiyle oyalandıı açtım yanına indirdim uyumasa bile emzik emerek öyle etrafa bakıyodu
Aslhsnnsn O aylarda hep emmek isterler taa 3 ay dolana kadar böyle ben saatte bir uyandığımı biliyorum çok zordu emzik de tutmadı hiç. Ama sen emzik ver tutuyor mu bilmiyorum emzik çık kurtarıcı diyorlar