Arkadaşlar oğlum 19 aylık bir oyun parkına oyun alanına gittiğimiz zaman yalnız takiliyor hani gidip bir çocukla oynamıyor birilerinin yanında konuşmuyor evde çok iyi konuşması oynaması fakat dışarda bambaşka bir çocuk oluyor kafama takmaya başladım sizlerede sormak istedim