Alimomss Benim bebeğimin başına geldi 60 günlüktu, süreç cok zorlayiciydi. Hastanede yatarak tedavi oldu. Yogunbakima girecekken 3. Gunhn sonunda taburcu oldu ve evimize geçtik iyilesmesi 10 günü bulsa da bogmacasi 3.gun sonrasi geçmişti. Iyilesecek insallah hic sıkmayın canınızı, hastanede misiniz? Eger degilseniz lutfen hastanede yatarwk tedavi olmasini, hava tedavisi almasini sağlayın, sureci hizlandirmwk adina bu cok onemli