4 ay 15 günlük kızım var. Emziriyorum ama artık mama takviyesine başlamamız gerekiyor doktorumuzun önerisi ile. Ama kızım mamayı almıyor midesi bulanıyormuş gibi yapıp biberonu ağzından ittiriyor. Mamayı alması lazım ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı? Mamaya nasıl alıştırabilirim.