minikcivcivinannesi Biraz dizi kolik olabilirim , baska diziler arıyorum yeni izleyecek ama baska beğendiğim yok😂
Ayseege6156 minikcivcivinannesi valla helal olsun ne diyim bebekle bu kadar dizi izleyebiliyorsan 😂 hiç bir diziden haberim yok maalesef zaten tv de açılmıyor evde pek vakşt yok 😂
Sarikuzumalp minikcivcivinannesi her gğne bie dizi perşembe hariç maşallah 😂 kardeşlerimi izliyordum survivor başlayınca bıraktım. tek izlediğim survivor oda haftanın 5 günü zaten 😁
Filtrekahvelianne2 minikcivcivinannesi kalp yarasi zar zor izliyordum O da bitti 🤣🤣 yasak elma da bir bölümü 10 günde bitiriyorum şükür 🤣🤣🤣 sana helall 😂
Reyna minikcivcivinannesi ben tv dizisi sevmiyorum oek netflixten veya blu tv den izliyorum sürekli. şuan euphoria izliyorum
Balarisi_melisEla minikcivcivinannesi tek izlediğim Survivor bide unutmazsam yasak elma baska bişey izlemiyorum eşimde pek izlemez sadece netflix den açar kendi izler
hayal_perest minikcivcivinannesi bir güne 2 dizi sığdırmanıza hayran kaldım😂 ben tv izlemiyorum. Eşim pazartesi günü üç kuruş cuma günü yalnız kurt cumartesi günü de kardeşlerim izliyor
ZehraSareMom minikcivcivinannesi Hiç birini izlemiyorum valla çocuğum uyudukça neftlix de takılıyorum sadece
ezonunannesi_41 pazartesi yasak elma Salı günü masumlar apartmanı ve Evlilik hakkında herşey aynı gun maalesef :( bi Bi ona bi diğerine dönüyorum Çarşamba sadakatsiz Perşembe günü Atv de Çukurova Kaderimin oyunu cuma günü
Waffle minikcivcivinannesi Ben mahkumu izliyorum konusu falan farklı güzel geldi bana. Ama tv den izleyemiyorum telden izliyorum. Bir de oğlum diye yeni bir dizi başlamış onu izledim bugün ağlamak isteyene birebir
Bugsbunny1 minikcivcivinannesi bende oglusum müsade ederse sadakatsiz , cuma günü aziz ,çok seviyorum onu , TV de izleyemezsem YouTube dan mutlaka izlerim 😁 Yasak elma , çocuğun durma durumuna bağlı 😁😁
Bluebirdmoms28 minikcivcivinannesi bizde akşam 6 dan sonra TV kapanır 🤣🤣ailecek pış pış dinleriz mayışırız oğlumuz sağolsun
1balkizannesi minikcivcivinannesi Alparslan Büyük Selçuklu ☘️ Kalp Yarası idi final olucak. Aşk Mantık İntikam 🌙 Kardeşlerim 🌹 Gönül Dağı 🦢
pepelek Sadeec Gönül Dağı ona da dizi demek istemiyorum içinde bizlerden kesitler olduğu için kısa sureligine olduğum şehirden kopup Gedelli’li oluyorum ⛰️
minikcivcivinannesi 1melekannesii tam yazacaktım sen anlat Karadeniz bitmemiş miydi cümkü izliyordum 😂