Dünden beri oğlumun iç dudaklarında pamukçuk oluştuğunu gördüm. Fungostatin kullanıyordum ama 2-3 gündür taşınma telaşımdan atlamıştım, maalesef vermeyi ihmal etmiştim ve dün gördüm ki yavrumun ağzının içinde beyazlıklar var😔 Emiyor ve ek gıda alıyor ama bunların yanında emzik de veriyorum. Emziğini şimdiye kadar sürekli kaynar suyla yıkadım, asla öyle çeşmede falan suya tutup geçmedim. Buna rağmen nereden çıktı bu anlamıyorum🤦🏻♀️
Tavsiyeleriniz nelerdir? Ne yapabilirim geçmesi için? Bu arada doktoru ağzının içini karbonatlı suyla temizleme demişti, bilmiyorum neden🤷🏻♀️