İmkanım olsa ikisini de alırdım ama mantıken robot daha çok işinizi kolaylaştıracak. Robot süpürgenin temizliği, dik Süpürge kadar iyi olmuyor ama yinede günlük 1 kere çalıştırsaniz epey işinizi goruyor. Sarjlida olsa süpürmek için yine sizin vakit ayırmanız gerekiyor. Bende robot var eşim 2 senedir alayım diye yalvariyodu bana, ben aldırtmiyodum onun temizliğine güvenmem ne supurecek ki o diye. Ama büyük aptallık etmişim, o olmasa şuan benim evi ciddi anlamda pislik götürüyor olurdu. Robotu tavsiye ederim yani.