Arkadaşlar bebeğim evde koşarken düştü üzerine basamiyor şişti doktor götürdük hafif çatlak var dedi alçıya aldilar ne kadar sürede iyileşir çok üzülüyorum yurebilirmi tekrardan sonra iz kalırmı yürümesinde sıkıntı olurmu başınıza gelen oldumu kaynarmi kemiği hemen