Donebaris Merhaba bebegim 8 aylik ve kovid 2 gundur balgamli oksuruk istahsizlik halsizlik ates var suan mama bile icmiyo meyve veriyorum eline agzina sokuyo elini cikariyo geri yutacagi zaman cok korkuyorum bisey olcak diye
Zhra_cil Donebaris gecmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşir yavrucum ☺️ korkmayın benim bebegim de 6 aylık daha 2 gün önce bitti karantinamız bebeğimde covid olmustu doktruyla sürekli telefon halindeydik biz . Bebeklerin direnci bu hastalıkta bize göre daha yüksekmiş
Happymamss Donebaris öksürük icin sarımsak ez canım bir bardağa köy üstünü azıcık geçicek kadar zeytin yağı dök karıştır beklet 2-3 saat sonra bebeğin ayağının altına sur uyutmadan çorap giydir uyut ben faydasını görmüştüm oğlum öldürdüğünde birde her odaya sogan koyun demiş doktor kuzenime
Happymamss Donebaris sizde birSey varmı canım geçmiş olsun bebekler 3 gün ateş ile geçiriyor diyorlar
Donebaris Happymamss Yok canim biz iyiyiz biraz ona gore o cok halsiz ve istahsiz insallah gecer cok sagol❤❤❤
gezentianne Donebaris Aşınız varsa hiç korkmayın ben 3 doz aşı oldm asla covid oldgmu anlamadm ta ki bebegimin ateşi cıkınca bana test yaptılar pozitif cıktım şok oldum.Aşılı bir şekilde emzirdiğim için bebegm de antikorluydu o da 1 akşam ateşlendi geçti şükür. İştahsızlık normal en ufak soguk algınlıgında da iştahları gidiyor bir kaç güne toparlar merak etmeyin
Glcnbc gezentianne benimde 3 doz aşım vardı ama sizin dediğiniz gibi kolay atlatmadım yoğun bakımlıkta olmadım şükür!