ayseeeasln21 canım biz 4. Ayda başladık tadımlara.. üç gün kuralı ile önce haşlama suyu ertesi gün sulu püre üçüncü gün püresi cam rendeyle çok pürüzsüz yapmıyorum bir iki damla zeytinyağı koyuyorum..alışsın şimdi elma havuç brokoli denedik. tabi ki Drumuz istedi , sütüm azaldı mamaya başladım üçüncü ay sonuna doğru tadımlara başlayalım dedi .. beşinci ay öğün koyarız inşallah , yoğurt beşinci aydan sonra dedi .