Bulutttum b3nim ki 10 aylıkken yaptırdık 2 güne toparladı 1 haftaya hiç bişeyi kalmamıştı..
Sünneti lokal anestezi ile oldu biz de yanındaydık anne baba olarak.
Eve geldikten 2 saat sonra gibi uyuşturucu etkisi geçince ağladı baya, çiş yaparken de ağladı 🙄 doktor bize ağrı kesici fitil ve 2 tane krem verdi (kremlerin biri 1 gün, diğeri de 10 gün boyu sürülecek şekilde) gece yatarken fitil yaptık uyudu.. Bi altını açarken, kremleri sürerken baya ağlıyodu ama bezi kapattığım anda susuyodu, normal hayatına, emeklemeye falan devam yani🤭
Bi d3 ben 2.gün karton bardak kesip koydum pipisi beze değmesin diye daha rahat etti çocuk..
Hiç korkmayın ne kadar erken yaptırırsanız o kadar iyi.. Emekleyip ayaklanınca daha zor olur gerçekten, yaptırın gitsin sağlıkla inşallah 🙏🏼