Tubacgds Daha çok erken hiç kafanıza takmayın. Tabiikih her çocuğun gelişimi farklı ama geneli 1.5 yaş itibariyle açılıyor. Kızım da 18. Aya kadar anca 7 kelime falan söylerdi. 13. Ay civarı sanırım sizin kadardı kelime sayısı. Ama 1.5 yaş itibariyle bı açıldı,şu an 20 aylık ve kelime sayisina yetişemiyorum. Kendini ifade etmeye başladı gayet güzel. Bol bol oyun oynayin,konuşun,dışarı çıkın. Gerisini zamana bırakın 😊