Kızımın dün öğlen 12 de 37,3 le ateşi başladı 38 le devam etti 3 de calpol verdim hiç düşürmedi akşam 8 de bi kere daha verdim hiç düşmedi bu sürede hiç uyumadı normalde 8 de gece uykusuna yatar hiç yatmadı 38,4 oldu en fazla gece 4 te fitil attım inatçı ateş olunca grip değil hasta değil benim boğazlarom ağrıyodu bi haftadır acaba benden enfeksiyon mu kaptı gece 5 den sonra rahatladı çocuğum uyudu ateşi düştü sabah gülerek kalktı bütün gün iyiydi şimdi 37 oldu yine ve keyifsizlenmeye başladı. Evde kendim halletsem mi götürsem mi çok kararsız kaldım gitsem kan alıcaklar hiç istemiyorum damarını bulamazlar diye korkuyorum devlet hastanesinde. Ya diyorum enfeksiyon varsa çok arada kaldım dişleride kabardı diş olabilir diyolar ne yapsam bilmiyorum akla ihtiyacım var şuan bu geceyide geçirip yarın devam edersemü götürsem ?