Merhaba bebeğime devit damlayı başladım 4 gün oldu, dünde biogaia başladım. Normal uyurken dururken ıkınmaları daha çok sıklaştı ve bugün sadece sabah 1 kez kakasını yaptı halen kaka yapmadı, kabız olma ihtimali nedir? Bebeğimde böyle şeyler olması çok normal biliyorum ama hem çok yoruldum hemde çok üzülüyorum artık….🤕