Anneler merhaba oğlum 3 gün sonra 4 aylık olacak ama 2 aydır beslenme reddimiz var meme zaten asla almıyor(kaşık ve enjektörde almıyor) ancak uykuda biraz biberonla yedirebiliyorum işin kötüsü aşırı kusuyor her yediğinide dışarı çıkarıyor 3900 doğdu şuan 6300
3 dr a götürdüm üçüde işe yaramadı aynı durumu yaşamış çözüm bulmuş anneler tavsiyelerinizi bekliyorum 🥺