Oğlum 15 aylik 2 ay önce covid olduk 2 ay oncesi yemek yiyen çocuk şimdi ağzına sürmüyor sabahtan bu saate kadar yedigi şey yarım muz çeyrek kase yoğurt ve avuç içi kadar ekmek geçenlerde dokt gittik vitamin değerleri gayet güzel çıktı dokt düzelir dedi ama yok düzelmiyor yemiyor yemediği icinde cok hasta oluyor dayanamadim dün gittim eczaneye istah için nutrigen uzum cekirdegi şurubu aldim yanına da hastalık için bağışıklık yüksekten nutrigen propolisli kış şurubu aldim acaba yanlismi yapıyorum