yareninannesi888 Kızlar ben acıyı aşırı seviyorum kayınvalidemde geçen dedi Karadenizli bir ahiretliği var menemene acı biber turşusu doğruyomuş öyle yermiş onlar dedi benim hiç aklıma gelmemişti nasıl olur tadı acaba bilen deneyen var mı
Ayseege6156 yareninannesi888 trabzon OF’luyum 👌🏻 Enfes oluyor acı seviyorsa dene canım bizde yaparız öyle 🥲😇
yareninannesi888 Mora Ayseege6156 Kızlar hemen kalkıp yaptım efsaneydi cidden bu yaşımda yeni duydum hep bu şekilde yapacağım artık siz Karadenizliler yapıyorsunuz bu sporu valla 😅🥰