Merhabalar, bir buçuk ay önce doğum yaptım oğlum göğsümdeki sütü bitiremediği için apse oluştu ve bugün iltihabı şırınga ile çektiler ama kitle hala duruyor başına gelip bu durumu atlatan var mı? Emzirme dedikleri için sağıyorum sürekli ama orada kitle durduğu için sütü yeterince boşaltamıyor olabilirim diye de korkuyorum açıkçası bilgisi olan varsa bi yardım edin