Bugraa merhaba 😊 kesinlikle standart şu ikea antilop tipinden tavsiye ederim. Ben kullanmıyorum ama onları tavsiye ederim. Yani şöyle açıklayayım. Biz kanz marka aldık bu joie gibi işte birkaç markada olan modelden. Katlanabiliyor. 6 kademesi var . 3 kademe arkaya yatıyor falan filan. Ama bir sorun kaç kere yatırdınız, kaç kere kademe değiştirdiniz diye… Hiç gerek yokmuş. Aksine konforlu geldi bizim oğlan içinde sürekli yatıyor işi bitince kendini itiyor. Diğerlerinde dik oturmak zorunda mis gibi. Valla restoranlarda verdikleri mama sandalyelerinde daha iyi oturuyor öyle diyeyim. Hele katlama işi falan yaş. Bir süre sonra kaldırılmıyor hep açık duruyor …
Şimdiki aklım olsa ucuz olanlardan alırdım bir tane. Denerdim en azından. Ha bir de onunla banyo yaptıranlar bile var harika bence sokun banyoya foşur foşur yıkayın. Mis.