Kikiriki dominantteyze Dibine kdar pişman olursun iğrenç bişi sürekli ıslak görünümlü iyyy bıktım valla
Pnnr dominantteyze Herkes dalga geçiyor benimle sürekli su damlaları var hep siliyorum sen tezgah sil diyolar bana😂🙄
Kikiriki dominantteyze valla öyle hiç temiz gelmiyo eski evimde açık renkti çok memnundum inşallah bunu da değiştiririm
Gulugagatt Ben kullanıyorum siyah mermer gayet kullanışlı mobilyada koyu renk tozu belli ettigi için kullanışsız ama tezgah sonucta sürekli kullandıgımız temizledigimiz bi yer o yüzden koyu renk sorun olmuyor
Gulugagatt dominantteyze yani ben memnunum tabiki siyah olunca beysx aksesuar kullanıyorum genelde ayrıca yorumlardaki hibi su damlasıda kalmıyor benimkinde yalnız eltiminkide siyah onunki mat siyah genelde su damlasını belli ediyor bendeki parlak siyah dedim gibi gayet kullanılşlı ve sık duruyor
Miniminnak22 Ben memnunum. Hatta bana göre kiri belli etmiyor. İyice bakıp siliyorum. Ama çilli benim tezgâh
Seyyid_Ali_2021 dominantteyze Ben çok memnunum star Galaxy granit mutfak tezgahım gayet temizliği duruşu güzel
Mora dominantteyze hemde ne pişman olursun toz leke su izi olduğu gibi tezgahta oluyor ben değiştirdim beyaz yaptırdım 😂
Aysecetin dominantteyze valla bin pişman olursun. Beyaz dolaba siyah mermer kullanıyoruz. Sular çok kireçli ve kombinin suyu akmış ne yapsam o kireç çıkmadı. Mama yaparken tozu uçsa sanki 10 sene silmemişsin gibi duruyor. Zamanla matlaşıyor ve sanki hiç temizlemiyormuşsun gibi duruyor.