Gunsss Kızlar oğlum 17 aylık oldu nerdeyse altta 4 üstte 4 dişi var. Alttaki iki dişinde diş taşı olmuş 🤦♀️ Doktorumuz olabiliyor süt kalıntısından falan dedi silikon fırçalardan önerdi ama pek bir fayda görmedim. Sizlerin önerisi var mı ?