Ben de forumda bu postu gördükten sonra bebeğimde olduğunu farkettim. 2 farklı profosöre muayene ettirdik ikisi de aynı görüşteler. Dudak bağının zaman ilerledikçe damarlanıp kalınlaştığını bebekte ortodontik problemlere yol açtığını (bebeğimin üst dişleri ayrık şuan zaten) söylediler. Önümüzdeki hafta kestireceğiz inş. 15-20 dk lık bir operasyon oldugunu, işlem sonrası 1-2 güne iyileştiğini söylediler.