Aysecetin biz 9 günlükken gittiğimiz kontrolde çocuk doktoru dudak bağı ve dil bağı var, 5.-6.ayda ikisini birlikte tek operasyonda aldırırsınız dedi, biz de 2.ay kontrolünde cerrahla görüştük hem sünnet hem de bu dudak ve dil bağını aynı anda aldırmak için, 7.aydan önce gerek yok falan dedi 4.ayda tekrar getirin bakalım dedi. Yani ne dediğini o da bilmiyordu sanki bir de ne olursa olsun uyutacağını söyledi halbuki ben görüyorum sünnet için bile uyutmayanlar lokal anestezi yapanlar var, bu doktor yatış yaptırmak için böyle söyledi sanırım. Daha da büyümeden dediğiniz gibi hem sünneti hem bu dudak ve dil bağını halletmemiz lazım. Sünnet için 3.500 tl, dil ve dudak bağını almak için de 1000 tl istiyorlar, sizden ekstra ücret aldılar mı işlem için?