Merhaba güzel anneler bebeğimin çok fazla burun tıkanıklığı oluyor ve sessiz nebulizatör almaya karar verdim serum fizyolojik ile kullanabileceğimi düşünüyorum. Öneride bulunabileceğiniz sessiz bebeklerin korkmayacağı mini şarjlı nebulizatörlerden kullanan ve memnun olan var mı? Ben iki marka arasında kaldım Bir nimo diğeri direct Nexus bunlardan kullanan var mı?