Merveaydinn Bebeğim 50 günlük bugün kolik teşhisi kondu tüm gün huysuzluk yapıyor ama akşamları özellikle morarana kadar ağlıyor be bu saatler sürüyor hiç sakinleşmiyor ne zaman biter
Zeynep-mina12 Merveaydinn 3.ay bittiğinde hafifledi bizim ki şuan 10 aylık çok Şükür 🙏🏻Allah yardımcınız olsun
senamiray Merveaydinn ne zaman başladı bizde 40 günlükken başladı 4. Aya girer girmez sonlandı biliyorum çok zor ama geçecek geçen sene bu zamanlar bizde kolik çekiyorduk bolca sabır gerekiyor 😔
Nnn1112 Merveaydinn benim bebeğimde özellikle akşamları çok kötü olurdu nefesi gidercesine ağladığını bilirim kucağımda zar zor sakinleşirdi 3.5-4 aylıkken o morarak sebepsiz ağlamalar bitti ama gaz sancısı hemen geçmedi bizde
Ela5858 4ayda bitti hıc gecmıcek sanmıstım lütfen gecıcegıno bil ve sakın kal canı yanmıyo aglaması senı korkutmasın biogai vr nurse harweys damla kullanmıstık deneyebılırsın
Merveaydinn Ela5858 Teşekkür ederim peki şiddeti azalarak mı bitiyor akşam olsun istemiyorum çok korkuyorum bir şey olacak diye
Merveaydinn senamiray benim 15 günlükten beri ama son bir haftadır morarana kadar saatlerce ağlıyor. hep aynı şiddette mi devam etti bu dört ay😔
senamiray Merveaydinn zaman zaman değişiyor artıyor azalıyor ama sizinki inşallah 3 buçuk ayda biter gibi o kadar ağlardı ki etine iğne falan mı saplandı diye kontrol ederdim acilde soluğu alırdık elden bişey gelmiyor çarşafın arasında sallayın ayakta emzirin anlık rahatlar
Zeynep-mina12 Merveaydinn benimde 10 günlükken başladı insanı çok yıpratıyor ağlaması ama Sakin kal benim bebeğimde artık en son sesi gider mosmor olurdu o derece ağlardı geçecek derlerdi de bunlar benle dalga geçiyor derdim geçiyor canım hiç üzülme
Merveaydinn Zeynep-mina12 aynen bizimki şuan öyle yapıyor normal ağlamasına razıyım artık ama kendini mosmor yapıp nefesi kesiliyor
Zeynep-mina12 Merveaydinn ona hiçbirşey çare olmuyor canım ağlıyor yani ne yapsan ağlıyor benim ki uyumadığı için cingene salıncağı kurmuştuk