Merhaba kızlar ikizlerimde ishal sorunu çıktı, doktora gittik kaka testi yaptırdık bağırsak enfeksiyonu çıktı.Flagy antibiyotik, cempes, reflor ve çinko kullandık doktor yazdı. Kızımın 11 gunde geçmişti, oğlumun 12 gün oldu hala ishali geçmedi. Benimkiler.gibi durum yasayan var mi? O kadar antibiyotik kullandı yavrum şaştım kaldım niye geçmiyor.ki?