omerinannesi Yeni doğmuş 10 günlük bebeğimde bagirsak tikanikliği varmiş amelyat gerekebilirmiş bu gün doktoru dedi şimdiye kadar küvezde sadece iki defa yavrumu gorebildim benim gibi bu sorunu yaşayip yavrusu iyi olan var mi 😢