9 ay 25 günlük bebeğim sol üst dişi kırıldı ve şimdi kahverengi lekeler oluşmuş sanırım çürüyor. Dişlerini sürekli birbirine sürtüp sesler çıkartıyor dişlerini sıkıyor ve her oyuncağını dişlerine takıp çekiştiriyor. Yemek verince kaşığı ısırıyor bırakmıyor dişleriyle çok oynuyor. Dişleri kırılıp sürekli çürüyüp düşecek diye korkuyorum.
Daha 9 aylık ve dişini kırıp çürümesine sebep oldu çok üzgünüm başına gelen var mı?