Hanımlar Kayınvalidem oğluma daha dört buçuk aylıkken çorba suyundan veya yemek suyundan yoğurt gibi yiyecekler veriyordu oğlum da sevmiş olmalı ki sürekli istiyor ve Ağlıyordu Ben her ne kadar verme desem de kayinvaldem veriyordu ve ben çok problem yapmıyordum Çünkü Eskiler bilir diye düşünüyordum Sizce de öyle mi şimdi oğlum 5,5 aylık hala daha veriyor ve ben artık sorun yapmıyorum çünkü oğlum büyüdü siz olsanız ne yapardınız 4,5 aylıkken verildiğinde.