Balbeby Kızlar oğlum 4 aylık oldu şükürler olsun fakat sürekli oturmak istiyor dün kucağımda oturttum ve oturdu destekli oturtturayim mi günde bir saat felan sizler nasıl oturttunuz cokmu erken su an bizim için 🤲Rabbim cümlemizin evlatlarını korun inşallah🤲