Dün başlayan ateşini aşıya yormuştum ama aşıdan değilmiş. Kanda enfeksiyon çıktı. Dün hiçbir belirti olmadan ateşi çıktı. Bugün hastaneye götürdük. Kan için 10 yerinden deldiler çocuğumu :( zar zor kan aldılar. Sonra serum taktılar bileği şişti. En son iğne yaptılar. Eve geldik uyudu oğlum bayağı zor bir gün geçirdim. Hem o hem ben. Ama bu ateş düşüyor geri çıkıyor. Kaç gün böyle sürecek bilmiyorum. Bilgisi olan, yaşayan varsa nolur akıl versin. Doktor antibiyotik verdi. Ama akşam vericem.