Benim gibi olan varmı 1 buçuk aylığız ama kundağa bir türlü alıştıramadım ne yapmak lazım uykuları kundak yapabilsem daha uzar belki diyorum ama yaptığım gibi basıyor çığlığı sıkmadan sarsamda elleri illa yüzünde olacak birde yeni ellerini emmeye çalışıyor uykusunda sonra uyanıyor korkuyorum parmağını emmeye alışacak diye