Destekli oturabilir tabii ki bebek belli eder kendini zaten ama beslenme konusunda diğer arkadaşa katılıyorum. Doktorunuzla birlikte ilerlemeniz gerekir ek gıda sürecinde prematüre bebeklerin bağırsak gelişimi maalesef biraz sıkıntılı ki öyle bile olmasa henüz hiç ek gıdaya başlamadan direkt cici bebe verip şeker depolamak pek doğru değil