Kızlar 📣📣📣📣
bebeğim 2 aylık oldu bugün
4 emzik aldım… Nuk, bibs, oioi en son Philips avent ama hiç birini tutmadı 😭 Sab gaz damlası var onun tadı güzel diye onla veriyorum tadı geçince almıyor.. bana tuttarabilen varsa bu aylarda yardımcı olabilir mi🙏🏼❤️ Duacınız oluurummm ballarım