Arkadaşlar aranızda bebeğine d vitamini verdikten sonra gaz sancıları artan var mı ? Devit 3 kullanıyorduk bebeğim aşırı kıvranıyordu ne gaz damlaları denedik kar etmedi . Sonra nette okudum devit 3 gaz sancısı yapıyor diye iki gün vermedik resmen bebeğim kendine geldi . Dün başka marka aldım bugün yine çok ağlıyor ve gaz sancısı çekiyor 😥 2 ay 10 günlük bebeğim . Vermesem de olmaz 🤷🏻♀️