Melikenur15 Boyamak istiyorum ihracıyım rengi yeşil çok kötü beyaz yapmak istiyorum boyayıp memnun kalan var mı hangi boya iyi birde ?
aybikreis Melikenur15 Boyamadım biraz riskli geldi bana. Yapışkanlı kağıtlarla kaplamıştım. Eski postlarımda resimli var isterseniz bi bakın
Merve-miray Melikenur15 https://ty.gl/qgwpglj8f0 bununla kapladık. Eğer boyama işi olursa o daha kolay bence ☺
nutellayiyensincap Melikenur15 cadence ile boyamıştık eski evde ama mutlaka vernik istiyor 3-4 kat ve sürekli kullanılan çekmece,dolapta soyulma oluyor dikkatli kullanmak lazım. Yapıştırma daha kolay sanki hem sıkılınca sökersiniz eski haline döner🌸
Melikenur15 Merve-miray kaplamamı daha zor boya mı acaba ? Kaplamadan memnun musunuz yani bozuldu mu hiç su falan değince
aybikreis Melikenur15 Renklendirhayatı sayfasından aldım memnundum taşındım sonra. Deterjan ve suya dayanıklı herhangi sorun yaşamadım 1,5 sene kullandım benden sonra da kullanırlır zaten
Tecrubelianne Melikenur15 istgramdan renklendirinhayati sayfasindan alabilirsin ben sehpani kaplamistim