Kereminannesiii Adetim henüz gecikmedi bir iki gün var. Önce test yaptım pozitif çıktı. Kan verdim sonuç pozitif ama değer 60 çıktı. Yeni olduğu için mi bu kadar düşüktür?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Kereminannesiii betanin kaç olduğu önemli degildir. 5 ve üzeri gebelik var demektir. Erken yapmışsınız Gayet normal böyle çıkmasi. Önemli olan iki günde bir iki kat artış olması
Deletedmom8453 Kereminannesiii Bu değerler hakkında çok geri zekalıyim ya kafam basmıyor onlara bilen çıkar şimdi
Purpura26 Kereminannesiii Ben 17 ile öğrenmiştim. 2 gün sonra aynı yeree tekrar kan verirsin. 100-120lere çıkması gerekiyor
Kereminannesiii Deletedmom8453 bende çok anlamıyorum açıkçası hamilelik var ama düşük olunca panik oldum ☺️
Bebegimicin1 Kereminannesiii ilk gebeliğimde 8 le öğrenmiştim ve o 8 olan değer 2 yaşına girdi 2 _3 gün sonra tekrar kan verin bu 2 gün arayla falan 2_3 defa kan verin düzenli artış varsa değerde korkmayın
Tess07 Benim 0.218di ben negatif die ağlamstm hemşire bence pozitifte Geccek yarın demişti 4 gün sonra 15 olsu sonra patladi gitti 7 aylik kucamda ajcnsksmamz bide hemsir3ye kusmustum beni kandırıo 0li değer demstm kizmstm 😀😂😂😂😂
Littlebird Kereminannesiii evet çok ufak olduğu içindir. Benim ilk testte 52 çıkmıştı ancak 3 hafta sonra ultrasonda göründü bebek
Kereminannesiii Littlebird kan testini tekrarlarım ultrason için biraz daha beklerim teşekkür ederim ☺️