GizemUras canım ilk aylarda baş ayda 2cm büyür zaten ortalama olarak. Sağlıklı olan da budur. Yani 40 da olsa 40.5da olsa normal. Bu tarz konularda sağlık ocağı değil de çocuk doktoruna güvenirsen daha iyi olur. Oğlumun baş çevresi 9aylıkken 44.5 ölçtü sağlık ocağı, 1 yaş kontrolünde hemşire değişmiş 44 ölçtü😂 düşün bak 3 ayda oğlanın kafası büyümemiş de küçülmüş 😂 hiç üstünde bile durmadım, enabıza baktım hatta merak edip ters yönde ilerlemiş persentil eğrisi. Hiç üzülme gayet normal bence.