Kızlar merhabalar benım kızımın Ocak ayında göz ameliyatı vardı ameliyattan bir gün önce covid testi verdik ertesi gün sabah ameliyat için gittik ki hemşire bebeğiniz pozitif cıkmış ameliyat iptal diyip bizi çıkardılar fakat orda asistan doktorla eşim görüştü oda dosyanız kalsın burda vermeye gerek yok biz sizi 15 20 gün sonra ararız demiş eşim telefon numarasını bırakmış fakat üstünden geçti tam 1 ay arayan eden yok hastaneyi arayayım dedim Google’dan bakıyorum Sultangazi Haseki araştırma diye ulaşım konum falan cıkıyo ama tel numarası çıkmıyor bi türlü telefon numarasına nerden ulaşabilirim veya sizlerden bilen varmı dır Başka nereden ulaşabilirim hastaneye