fairytaleofthestars 3aylık olduk bugün iki üç gündür iştagta azalma var bu durumu yaşayan var mı bu aylarda
Poyrazedis fairytaleofthestars canım onu 4 yap 3 yaptgın için acıkmamıs oluyorlr bnde 3 saat yapıyprdm baktım emmiyor cok az emiyor 4 hatta 4.5 saat yapıyorm bak nasıl emıyor bebeklermzn acıkmasına izin vermeliyiz zaten çiş sayısından doyup doymadgnı anlayabilirsin sürekli agzına meme verme
fairytaleofthestars Poyrazedis haklısın aslında canım olabilir bir de kakası aşırı sıvı ishal olup olmadıklarını nasıl anlayacağız? Bi fikrin var mı
Poyrazedis fairytaleofthestars canım sadece anne sütüyle beslenıyorsa cıvık olması norml bizimkide öyle sarı renkte
fairytaleofthestars cnsymn biz günde 2-3 defa kakalı bez alıyoruz ayına göre baktığımda internette 1-3 normal diyor ama?