Nihankuzey Canım hepimiz aynılarını yaşıyoruz. Ben yaşadıklarımı anlatsam haline şükredersin. Ama hepsi geçiyor inan 6 aydan sonra baya düzeldi benim kızım, şuan 9 aylık artık daha güzel anlaşıyoruz daha iyi anlıyorum dilinden beni çok seviyor sarılıyor sürekli üstüme çıkıyor bu aralar yine diş çıkarıyo ben hemen anladim mesela aglama tarzından salyasından. Geçecek inan bana .. 🙏🏻❤