Zhnce zarifbirhanim elbise çok guzel aslında Ama otel bahçesinde yapılacak Nisan için bana uygun gelmedi ya Abiye olmasa bile biraz daha ağır bi giysi daha hoş olabilir diye düşünüyorum 😊
zarifbirhanim Zhnce Canım otel butik otel. Bide ben ferace giyiyorum. O yüzden her zaman giyebileceğim şeyler istiyorum. Ama tavsiyen için teşekkür ederim birkaç alternatif daha bakacağım 😊
29052021 zarifbirhanim benim de kanımın nişanı var. Tam olarak böyle bir elbise arıyordum. Nerden aldınız acaba?
AgentMom zarifbirhanim evde olsa çok güzel bir elbise ama otel de olacaksa biraz basit kalabilir. Elbise çok hoş sizede çok yakışmış. İsteme söz olsa çok şık olur ama nişana bir tık daha şık bakabilirsiniz
zarifbirhanim AgentMom olabilir kuzu birkaç model daha bakayım madem. Ben ayakkabı ile sıklaştırırım diye düşünmüştüm
zarifbirhanim esrefiMahlukatAnasi Fotoğraf satıcıya ait canım. Teşekkür ederim. Ben normal hayatta hep ferace giyiyorum. Haliyle her zaman giyebileceğim bir şey olsun istedim 😊
esrefiMahlukatAnasi zarifbirhanim saflığıma kaç puan 😅😅 böyle elbiseleri ben de beğeniyorum, inşallah umduğunuz gibi olur ❤️
zarifbirhanim esrefiMahlukatAnasi bu benim demeyi cok isterdim ancak şu an tombisim. Zayıflamaya çalışıyorum 😀😀
esrefiMahlukatAnasi zarifbirhanim Allah can sağlığı, huzur versin, kilo hallolur zamanla. Kendimi böyle avutuyorum 😁