_1serifekoc benim kizim su an 12 aylik 8.5 kilo 72 cm. Gecen kayinvalidem de zayif bu cocuk dedi bende dedim ki senin benim gibi yiyip icip oturmuyo ondan kilo almiyo dedim cok hareketli bi cocuk kizim soyle 2dk oturayim demez. Sadece uyurken uzaniyor onda da done done uyuyo 😂 yani 6 ay sonra muhtemelen sizin kilonuza bile denj gelemicez. Bizde minyon bir aileyiz kizimin icinden 180 90 kilo bi birey cikmasi zaten cok zor max. Olacağı 160 boy. Birde bu aralar tukurme huyu cikti ne yesenicse tükürüyor adam gibi yemek yemiyo son 1 aydir falan. 3. Aylikken 6 bucuk kiloya varmisti 9 aylik 8 kusurdu. 3 ayda toamda 200 300 gram aldi. Ama saglikli bir problemi yok cok şukur bu sebeple zayif kisa vs diyenleri umursamiyorum. Sizde umursamayın cocugun onemli olan persentilidir. Ve dogum kilosuna oranla persentil iyiyse sikinti yoktur